fredag, december 13, 2013

Fortæl om det der betyder allermest for dig.

Og i den anledning, vil jeg gerne fortælle lidt om mine kære børn. Oskar (30 aug. 2010) og Karla (25 juli 2013).

Hele mit liv handler for det meste, om de to små basser her.
Oskar Johannes og Karla Sophia. Det bedste, mest fantastiske og dejligste der nogensinde er sket i i mit.
Til begge fødsler har jeg ikke vidst hvad kønnet blev, og jeg kan klart anbefale det.

Oskar kom til verdenen efter næsten 2 dage med veer!! En lille fin fyr på bare 3680 og 52. Det er da meget standard? Og dejlig var han jo.. og det er han stadig her i dag .. 3 år efter, og man husker bare det hele som var det i går. Først en tur til Horsens, også hjem, også en sidste tur til Kolding .. sikke en omgang!
Men man bliver jo glad lige med det samme bagefter, og glemmer egentlig alt det besvær der mu måtte have været.
Måtte vente i de 40 uger .. også 8 dage oveni på han kom ;)

Karla kom meget hurtigere til verden! Tror det var omkring 5 timer det tog her med veer. Jeg gik hele 11 dage over med hende, og blev derfor sat i gang med stik piller. Det var et fantastisk forløb og jeg synes det var meget bedre end Oskars fødsel.
En lang pige på 53 cm også en vægt der sagde 3550. Også meget flotte tal :)
Karla var stjernekigger, hvilket slet ikke var noget jeg lagde mærke til. Var bare glad for at få en lille sund og rask pige.

Så nu sidder jeg her .. 22 år gammel (bliver 23 den 28 dec.) med to fantastiske børn. Til dagligt alene, men de har gode fædre, og jeg har en fantastiske kæreste også.

Mine børn, betyder ALLERMEST for mig <3

glæder 13 december, og Lucia dag.

1 kommentar:

  1. Dejlige børn du har dig! Skønt at have børn i en ung alder :)
    Har selv en dejlig datter på 2 år som er født den 11/11-2011. ;o)
    Kig forbi evt min blog www.bergstroemsblog.blogspot.dk ;o)

    Kram Kristina

    SvarSlet