torsdag, december 26, 2013

Favorit band lige for tiden

Jamen lige for tiden, der er jeg inde i en periode, hvor jeg bare har lyst til at høre dansk musik. Jeg kan nok ikke helt bestemme mig for hvem der er min mest favorit lige nu, men der ligger da klart to på første pladsen.

Ulige numre og Bifrost. 

Bifrost er gamle kendisser og dem stopper jeg nok aldrig helt med at være fan af. Jeg er super vild med deres musik og endnu mere vild med deres tekster!! Yndlings nummer med bifrost er klar Sarah, og det vil det helt sikkert altid være (da jeg ikke regner med at de kommer med noget nyt) 

Ulige numre er jo rimelig nye og egentlig også rimelig populære, skulle jeg mene. Deres mest kendte må klart være København, som også er sunget et par gange i forskellige talent shows. Jeg har i julegave lige fået deres nye album, nu til dags, af min kæreste og jeg har allerede lige hurtigt lyttet til det, men glæder mig til at lytte endnu mere :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar