mandag, december 09, 2013

Et hurtig hej..




Jeg har en hemmlige mission! igemmen mange år.
Nu har jeg endlige op nået den, min mission var at "blogrepe" Emilies blog! 


JUBBII! den der klaret! 

Jeg ville derfor fortælle nogen ting du nok ikke lige viste. 
- Normaltemperaturen for en hamster er 36,2º-37,5º C
- Farveblyanter fremstilles ved blanding af talkum, ler og kaolin med passende jordfarver og et bindemiddel.
- Hvis alle bakterierne i en ost blev enige om at gå samme vej kan den bevæge sig 8 cm om dagen.
- Søstjerner har ingen hjerne
- Hvis du prutter konstant i 6 år og 9 måneder, har du produceret nok giftige luftarter til, at lave en atombombe.
- Kvinder har i gennemsnit 11.000 hår på benene og 2.500 hår under armene
- Franske fletninger hedder i Frankrig afrikanske fletninger
- Ved 1000 kys taber man sig 0,5 kg


I den anledning ville jeg grene give, en flødebolle til alle jer der kommenter dette indlæg.
De føreste må få to. 


Peace out, Nicole forlader huset !


.. jeg bliver vist aldrig en blogger :) 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. har lige snakket med Nicole, og hun siger ja :) Jeg ved bare ikke lige hvordan det skal foregå :D

      Slet