tirsdag, december 10, 2013

Et billede du har taget i denne uge.

Altså, nu er det kun tirsdag i dag, og vil gerne indrømme, at jeg ikke lige har taget så mange billeder .. Udover alle mulige "jeg keder mig" billeder af mig selv :D

og dette <3
Et sødt lille putte billede af min datter og jeg ..
Det er taget ... lige nu og her ... Så det er sådan vi ser ud, og det er det vi laver her i sekundet, ligger sammen og putter foran computeren.

Det gør vi, fordi Karla er mega overtræt i dag, så hun er møj stædig og gider absolut ikke falde i søvn. Ender med hun skal have en ekstra flaske at sove på, hvis hun da bliver ved :)

God 10. december til jer derude :)
ps. Billedet ligger på Instagram. Der opdateres, MEGET OFTE billeder. Hvis i vil følge med derinde hedder jeg Emsaroto ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar