lørdag, december 07, 2013

Dine planer i denne måned, og hvorfor?

Jamen det er December?
Hvad har man snart ikke af planer i en måned som den. Ligesom mange andre, skal jeg også have styr på gaverne .. Og jeg er ret godt med, mangler at få 2 gaver hjem med posten og ellers er alt done :D

Men så er jeg færdig med det vel?

December har også mange arrangementer .. specielt i vores familie.
Min far har fødselsdag den 1., og vi skal til brunch fødselsdagsfest hos ham i morgen (2. søndag i advent) og fejre ham.
I næste weekende den 14. holder min kæreste en lille fødselsdags fest, så det er på farten igen ...
Så kan jeg slappe lidt af og bare få pyntet op, og sendt julekort med børnene ud til de forskellige.
Den 23. går det løs igen, der holder vi nemlig lille juleaften hos min far, hvor min storebror har fødselsdag samme dag ..
Den 24. er det jo Juleaften, så der har vi travlt!
Så er der vidst nok en julefrokost 2. juledag, og min fødselsdag den 28 .. Puh, lidt ro også er det nytår!

Så i kan nok se, at december altid er en planfuld måned, med næsten ingen fritid!

God 7. december til jer derude ;)

1 kommentar:

  1. Ej hvor dejligt med de mange aftaler! :)

    Håber du vil tage et smut forbi min blog - Kæmpe knus,
    www.victoria-k-dk.blogspot.dk <3

    SvarSlet