tirsdag, november 26, 2013

Smule Sing - App'en

Det her, det er PISSE SJOVT. Og hvis i joiner derinde, så synes jeg i skulle follow mig og synge lidt sammen med mig, eller vi kan hører hinanden synge :D

Kan du lide at synge, og bare hygge dig med det?
Så skal du virkelig prøve denne App! Du behøver ikke være god til at synge, du skal bare være god til at have det sjovt og "møde" nye mennesker.

Min veninde fra folkeskolen, skrev her den anden dag til mig, at hun havde fundet sådan en APP hvor man kunne synge duetter med folk over hele verdenen! Og ganske rigtigt, den app har jeg nu på min mobil.
Den hedder: SMULE SING
Og det er så pisse sjovt, og jeg er sikker på den også er sjov selvom man ikke er god til at synge :D

Jeg synes helt klar i skal tjekke den ud, også bare chille rundt derinde og synge nogle duetter med random mennesker fra hele jorden. :D

Jeg håber vi synges ved ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar