mandag, november 25, 2013

Musical - Efter festen.

Så har jeg haft en aften ude. Jeg skulle nemlig ind og se en helt ny skrevet musical, Efter Festen, som Rosborg gymnasium havde æren af at stå for.
Det var selvfølgelig min lillesøster, som jeg skulle ind og bakke op :)

det er så nok lige min seje lillesøster det der ^

Det var et HELT FANTASTISK stykke.
Virkelig flot sat op, dygtige skuespillere, dygtige musiker, sangere, dansere .. det hele spillede bare super godt.

Lidt skævt, ny tænkende og virkelig rørende stykke må jeg sige.
Ja, man skal virkelig vælge sit liv med omhu, og man skal tænke sig om her i livet.

Alle fra Vejle, i kan stadig nå det til i morgen? Billetterne kan købes inde på hjemmesiden, som står på plakaten.
Jeg vil faktisk anbefale at man tager den chance, og tager ind og se det i morgen. Er virkelig helt oppe og køre over det. Og hvis det skulle vise sig, at stykket bliver opført andre steder, vil jeg klart anbefale at man hiver op i sine kulturelle gener, og tager ind og se det ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar