fredag, november 22, 2013

Føles som en evighed ...

En læser mindede mig lige om i dag, hvor lang tid siden jeg egentlig har gjort i det at blogge .. 

Siden sidst jeg har skrevet, har jeg læst bogen "Hobbitten" færdig. (jeg blev iøvrigt (næsten) tvunget til at læse den, af min kæreste.) Har lovet en boganmelse af den, så den kommer selvfølgelig.

Jeg har været en tur i Aalborg. Jep, tilbage i den gamle by, hvor jeg har tilbragt et helt leveår, uden at nærme mig så meget som en bytur .. det har jeg ændret på nu, kan man sige :) 

Mit hår har forandret sig ..
En hel del faktisk, og hvis man ikke har fulgt med mig på instagram, kan jeg fortælle at jeg har fået dreadlocks. Jeg er ovenud tilfreds med dem. 

Min store dreng, Oskar, klare sig godt og lever sig rigtig ind i rollen som storebror til Karla. Ja, Karla, hun er nu så stor at grød og mos er ved at være på skemaet. Det er super dejligt og de to små solstråle gør mig simpelthen så glad, og lykkelig over mit liv. 

Jeg har haft små nedture .. det får alle :)

Det går godt med min kæreste, og jeg er simpelthen så glad for ham. Selvom vi er sammen, er der plads til, at vi også bruger tid med os selv. Vi spiller musik sammen, og det er simpelthen så rart, at man kan dele en fælles interesse ..

Ikke mere sludder, nu vil jeg prøve at komme godt i gang igen. Tænker at en "30 days challenge" i december, kunne være en god start, indtil da, må jeg prøve at tage mig sammen. 

God aften <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar