lørdag, november 30, 2013

30 dages blog challenge ..

Jeg har haft lidt svært ved at holde gang i bloggen her efteråret, og nu på rette spor igen ;)
alligevel synes jeg dog, at jeg vil have en 30 dages challenge, inden jeg går ind i mit tredje år med bloggen her. 

Når jeg kigger på forskellige blog challenges, synes jeg det er svært at finde en hvor jeg tænker, fedt. 
Men jeg er alligevel kommet frem til en som jeg godt kan forholde mig til :P

30 DAYS OF BLOG CHALLENGE
1. Et nyt billede af dig selv, sammen med 5 facts om dig
2. Meningen med dit blognavn
3. Hvad har du lavet i dag?
4. En hjemmeside du bruger jævnligt
5. Et billede af dig selv fra 2007 
6. Hvad fik du til aftensmad?
7. Dine planer i denne måned og hvorfor
8. Noget du er stolt af, fra sidste måned
9. En madvare du kunne leve udelukkende af
10. Et billede du har taget i denne uge
11. En youtubevideo du specielt godt kan lide
12. Hvordan fandt du blogspot, og hvorfor blogger du?
13. Fortæl om det der betyder allermest i dit liv
14. Et billede af dig og din familie
15. Nævn 10 sange du høre for tiden
16. Et dagens outfit billede
17. Hvad fik du til morgenmad?
18. Dine kælenavne og grunden til du har dem
19. Den sidste film du så
20. Et billede der får dig til at smile
21. Opskriften på din livret
22. Dit favorit album
23. Et billede af det sidste du spiste og drak
24. Hvad fik du til middagsmad? 
25. Hvad har du i din taske?
26. Favorit band lige for tiden
27. Stemnings billeder fra dit hjem
28. Et billede af dig fra sidste år og til nu, har du ændret dig?
29. Hvor er du om 5 år?
30. Hvad synes du om blog challenge?



Men så er det spændende om jeg holder det, og det er selvfølgelig også altid spændende om det er nogen der vil følge med i det :D
Det håber jeg da bestemt der er .. 

4 kommentarer: