søndag, september 08, 2013

ICEcoffee, hjemmelavet

ICE coffee, med vaniljesukker og creme milk

Ja, så fik jeg lige lavet en omgang ALT for stærk kaffe, så nu efter det har kølet af lavede jeg mig en omgang ice coffee ud af det i stedet ;)
Vil indrømme at jeg ingen opskrift har, men gik bare ud fra hvad jeg mente måtte være "det rigtige" at gøre. Så her kommet en meget upræcis opskrift ..

du skal bruge:
for stærk afkølet kaffe
noget mælk
sukker
vaniljesukker
is terninger

du skal gøre:
jeg hældte noget kaffe i min blender, noget mælk så det fik den der cappuccino farve, nogle is terninger (ca. et glas fyldt), lidt sukker og lidt vaniljesukker .. også blendede jeg det hele godt og grundigt :D
efter blendningen, lod jeg det trække lidt, og så kom den der creme milk helt af sig selv, fordi den flød til toppen ;)
MUMS!

Det smagte virkelig godt, og skal nok prøve at gøre mit bedste, for at få lavet en ordentlig opskrift på et tidspunkt ;) Men indtil videre må i lige nøjes med dette ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar