søndag, september 08, 2013

Det er aldrig forsent at blogge ..

Og jeg undskylder min store tavshed! Det er ikke fordi jeg intet har at skrive om, det er mere fordi jeg ikke føler en kæmpe frihed lige fortiden ;)

Her er lige lidt tabte billeder fra August af, jeg tænker jeg lige vil skrive lidt om hvert billede, og ellers kan i jo følge med i vores liv på instagram, hvis det nu skulle vise sig, at jeg igen føler for lidt tid til bloggen.

billede 1:
Et billede af Karla, hvor hun har sin nye fine dragt på fra småfolk. Hun havde fået noget tøj i gave, og byttede mig så til dragten og en piv kanin i stedet for et par grå bukser.

billede 2:
Et underligt billede af mig?

billede 3:
Mine to fantastisk børn <3
Oskar og Karla, når de er bedst. Det er vidst fra Oskars treårs fødselsdag, som var den 30. August 2010 ;)

billede 4:
Oskar som har pakket den største fødselsdagsgave ud. En lækker nu cykel med støttehjul, ringklokke og det hele, meget stolt kan i se ;)

billede 5:
Karla i det fine tøj, på Oskars fødselsdag

billede 6:
Et smukt billede af mig :D

billede 7:
Egentlig er det en film af Oskar, også fra hans fødselsdag. Den er meget sjov, synes næsten i skulle gå ind og tjekke den ;) Der er link til min instagram i toppen af bloggen.

billede 8:
Min dejlige kæreste Mikkel <3

billede 9:
Bare Karla

billede 10:
Oskar og jeg som spiser is. Min mor og jeg har lige hentet ham, og hun bød os på is, så hvorfor sige nej til sådan noget lækkeri?

billede 11:
En fantastisk blomster buket jeg fik af min Aalborg veninde Iben, som en tillykke med den lille ny. Den pige er simpelthen fantastisk, vi burde snart komme op og besøge hende.

billede 12:
Oskar der har fået ny trøje på, og derfor gemmer sig, på vejen til børnehaven ;)

Og med de små søde beskrivelser, vil igen... Ligge bloggen til side og være mor for en stund. Selvom begge børn egentlig passer sig selv lige nu. Karla sover og Oskar cykler. I skal vide at jeg er super glad for de læsere der nu holder fast herinde! Jeg skal nok huske jer, og jeg skal nok blive bedre og bedre igen med hensyn til bloggin ;) Er sikker på det kommer i denne måneds tid, nu hvor Karla går ind i en lidt mere stabil fase.
HEJ :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar