mandag, juli 01, 2013

ville starte på blog challenge ..

Men jeg skal jo føde i denne måned? Så mon ikke jeg hellere må udsætte min plan omkring blog challenge .. For ved jo allerede med sikkerhed, at jeg ikke kan fuldføre den, da jeg skal føde.
Så den er allerede slettet, og sendt videre til næste måned, hvis ikke jeg kan få denne måned op at køre.

Egentlig er det ikke fordi jeg ikke laver noget her i min ferie/barsel, men jeg ved bare ikke hvad jeg skal fortælle jer om? Kender i måske en smule det?

Jeg har planer trods alt ..

1. Jeg vil gerne have mine mælkefri banan muffins herind.
2. Jeg vil gerne have min hyldeblomst opskrift herinde.
3. JEG VIL GERNE FØDE!!
4. Jeg vil gerne have en blog challenge op at køre.
5. Jeg vil gerne have et nyt musik cover op.

Så alt det håber jeg kan finde sted ... Må bare være stædig.
Ellers skulle jeg måske også skulle lave en spørge runde? Føler bare altid at sådan noget bliver så mislykket ..

Hm, god aften..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar