tirsdag, juli 02, 2013

Neglelak nr 3; OH MY Gosh

Igen som nævnt før .. er jeg stoppet på neglebideri, og købte mig i den anledning 4 små fine neglelakker fra Gosh. Her er nummer tre ...

En meget mørke grå som virkelig er flot synes jeg (undskylder lige mit dårlige forsøg på ikke at ramme andet end mine negle). Den passer til alle mine sølv smykker, som jeg tilfældigvis har super mange af! Super flot er den, og igen har den lige den farve, som det lille glas viser.

Denne neglelak har Oskar også prøvet, sådan uden jeg vidste det :P
Det er simpelthen derfor den ser SÅ brugt og beskidt ud.

Alle de her neglelakker som jeg nu har købt fra Gosh er sådan nogle små nogen. De har kostet mig 29,- pr stk. Jeg er super glad for dem, og kan klart anbefale dem til andre. De ryger ikke nemt af, medmindre du bruger neglelak fjerner, men er det ikke også det der er meningen?

1 kommentar:

  1. Hvor er den dog fin. Den kan jeg godt forstå, du er glad for :)

    SvarSlet