fredag, juli 26, 2013

Jeg har født en pige.

Født den 25. Juli 2013, kl. 02.16
en lille stjernekigger pige på 3550 gram og 53 cm


Kl. 20 tog veer til, og jeg måtte ringe til føde gangen. kl. 20.30 var jeg i Kolding og fik først en stur kl. 21.00. Da var veerne allerede meget hårde og de tog meget til. Jordemoderen var super sød, og fik lavet mig et badekar. Så lå jeg der mest for at tage de hårde smerter. Omkring kl. 11.30 var der jordemoder skifte, og jeg fik en ny og endnu mere dejlig jordemoder til hjælp. Omkring 1 tiden, valgte vi at ligge en blokade også prikke hul på vandet. Også gik det stærkt. Mine "gispeveer" virkede hurtigt som presse veer, selvom jeg ikke var helt åben endnu. Så måtte gispe. Det gik super godt. Der kom en forklaring på hvorfor det så hurtigt virkede som presse veer, den lille pige var nemlig stjernekigger, og det der virkede som presse veer, var hende som prøvede at flytte på sig. Men det er jo svært når man allerede sidder fast :) ..Jeg pressede lige 4 gange, og undgik at sprække .. så ingen sygninger her. 

Jeg har det super godt, og det bedste er, at min lille Super Karla har det endnu bedre :) 

12 kommentarer:

  1. lækker unge, tillykke med det til hele familien :-) Knus


    //Camilla Christine
    http://www.fitspoblog.com/

    SvarSlet
  2. Åååh tillykke med hende :)!

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med hende <3

    SvarSlet
  4. Åh, uendeligt stort tillykke og alverdens glæde sendes din vej. Hvor er hun dog fin! :')

    SvarSlet
  5. Hun er helt fantastik!
    Så mange gange tillykke søde :)

    SvarSlet
  6. STOORT TIILYYYKKKE med den lille fine prinsesse. Hun ser bare så fin ud :)

    SvarSlet