lørdag, juli 20, 2013

At gå en uge over tiden ...

Her sidste søndag, ramte jeg egentlig min termin ... Så jeg skulle faktisk have siddet med en baby på snart en uge gammel ..
MEN sådan er det åbenbart ikke. Mine børn har det for godt inde i maven. Med min søn Oskar gik jeg 8 dage over tiden, og lige nu er det jo lørdag, så i morgen er jeg gået en uge over. 

Jeg er så spændt på at se min lille bebs, specielt er jeg spændt på at se om det er en lille baby dreng, eller en lille baby pige ..

Er nogenlunde kommet over ens med mig selv, om hvad babyen skal hedde, når kønnet er fastlagt .. Men jeg kan nå at ændre mening mange gange endnu. Jeg kan nok ikke helst fast ligge et navn, før jeg ser den lille nye mini Toft. 

Jeg håber det hele kommer til at gå i gang af sig selv, og at jeg ikke skal sættes gang. Og jeg håber at alt vil gå godt. <3

send mig positive tanker, så jeg kan komme i gang :D 

2 kommentarer:

  1. Iiiih det er spændene! :)
    hvor er din mave fin og stor søde :)

    vestøv herfra :)
    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Simone :D Jeg tager imod med kyshånd!

      Slet