mandag, juni 17, 2013

Neglelak nr.2 ;OH my Gosh

Jeg holder stilen med ikke at bide mine negle :) Og jeg er bare SÅ stolt af mig selv.
Har nævnt i mit første indlæg om en neglelak at jeg havde købt fire af samme mærke, Gosh og her er nummer 2 :)

Igen en flot mat farve, denne gang grøn.
Jeg synes at lakker får præcis den farve som man forventer. Helt identisk med det der er i den lille flaske. Jeg er meget tilfreds, men det er selvfølgelig begrænset hvad man nu kan have på af tøj.

Jeg har meget sort, og grå flip lige for tiden, så den grønne går godt i spind.

2 kommentarer:

  1. Åh hvor er den dog fin!

    Jeg ville ønske, jeg kunne tæmme mit neglebideri. For det er jo netop bare sådan en rædsom vane.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare med at klø på Rikke ;)
      tak for kigget, og vil lige udnytte chancen til at komplimentere din blog ;) Super lækkert med noget boglig inspiration!

      Slet