søndag, juni 09, 2013

Jeg undskylder min tavshed!

Jeg undskylder fuldt ud min tavshed på bloggen ..
Det er ikke fair overfor jer faste læsere at jeg ikke for tiden er aktiv, men der er en grund. Har godt nok mange ting at skrive om, men det er ting som bliver for private, og som jeg ikke har lyst til at dele med hele internettet.

Jeg er langt i min graviditet, og kan føde hvert eneste minut det skulle være .. 
Er slet ikke klar, så bruger bare så meget tid på hjemmet, baby klargørelse og min skønne søn <3

Jeg håber i kan overkomme mit fravær, skal nok love at tage mig sammen. 

Har samlet sammen, som jeg kan blogge om, det kommer i løbet af resten af denne måned. Har samlet sammen, for nettop ikke helt at gå i stå. Håber i forstår. 

God sommer til jer alle sammen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar