søndag, juni 16, 2013

En lørdag i Legoland.

Vi var i Legoland i går .. Og da jeg er gravid og min mor ikke kan tåle så mange karuseller og rutsje baner, er det derfor der næsten kun er billeder af min søster og Oskar :P

Oskar og min søster fik prøvet en del, og der er flere billeder at finde, hvis du klikker på linket her.

Kort om vores tur, så kan jeg fortælle jer at det var super hyggeligt. Jeg havde bagt flutes så vi kunne få nogle sandwicher med, og ellers havde vi bare generelt pakket klapvognen godt.
Vi havde godt vejr, lige indtil omkring 15 tiden, hvor der kom et kæmpe skybrud! Men alt i alt, en fantastisk dag.

Oskar fik nogle små legomænd samt en madkasse med navn på. :)
heldige lille fyr!

Håber også i har haft en fantastisk weekend.

2 kommentarer:

  1. Skønne, skønne, skønne billeder. Det ligner I havde en fantastisk dag.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud! :)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet