onsdag, maj 01, 2013

Selvfølgelig er jeg til 1. Maj møde :)

Så det er den 1. Maj i dag ..
sikke en fantastisk dag. Solen skinner og himlen er blå, godt selvskab og en tur i byparken :)

1. Maj, arbejdernes kampdag, de rødes dag.
 Jeg nød virkelig min dag, en tur i byens bypark, sammen med nogen fra klassen, og senere kom der flere og flere folk til som man kendte :) Sådan skal det være første maj. De unge fik drukket nogle øl, og mine venner og jeg fik da joinet, dem som sad og spillede ølbowling.

Ja jeg drak ikke, men jeg havde bagt kanelsnegle til hele bundet :D, har stadig en del tilbage, som må spises af Oskar og jeg i løbet af ugen ;).

Det her med 1. Maj, det er undre mig at der ikke er flere der er klar over hvilken dag det er? Førhen havde man fri på denne dag, men åbenbart ikke i dag.
Jeg må indrømme, jeg nød min dag og det håber jeg også i andre gjorde.

GOD KAMPDAG!

2 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig haft denne dag men ved skam godt hvilken dag det er^^

    Det lyder lækkert med kanelsnegle

    PS. man kan ikke skrive en kommentar hvis man har et almindelig blog. Er nødt til at bruge mit login til min gamle blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, jamen det ved jeg ikke hvorfor. Er det ikke bare fordi jeg bruger blogger? Det tror jeg ;)

      Slet