lørdag, maj 04, 2013

Så er der mad!!

Her hjemme er det fantastisk at lave mad ..
For jeg har nemlig en dreng, som altid viser sin glæde over mad. Det er også fantastisk at der kommer mad på (magisk vis) bordet hver dag ;)

Og det kan godt være at det sviner og grisser, men kunne ikke være mere ligeglad ..
Ikke når nu man har en dreng der bare møder aftensmaden, hver aften, med det største smil og grin på.

I aften skal vi have hjemmelavet burger, godt nok er det med de færdige boller i dag, men snyder lidt i opskriften.
Jeg har nemlig en super god opskrift på nogle burgerboller, som jeg gerne vil dele med jer. Men billedet snyder lidt, da det ikke lige er hjemmelavet boller der kommer frem.

Jeg håber i kan overkomme mit snyderi, det er trods alt første og (forhåbentlig) sidste gang :)

2 kommentarer:

  1. Han er altså bare for lækker! :)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh mange tak Emilie :).
      Jeg glæder mig til at se din lille snart!

      Slet