fredag, maj 24, 2013

Oh my Gosh (lilla)

Jeg undskylder på forhånd mine tykke små fingre, og mine negle, som er i bedring ;).
(jeg har væske i kroppen grundet graviditet, og det er gået ud over mine fingre lidt)

Jeg kan stolt sige, at nu er jeg en af de negle bidere, som er stoppet! Og derfor skulle der en neglelak til. Aner intet om neglelak, så min lillesøster sagde, start med Gosh, fordi hvis du ikke kan lide at have det på, så har du ikke brugt for mange penge på det (også er det en ok neglelak), så hende lyttede jeg til.

Har købt fire små Gosh neglelakker, af mærket OH MY, og nu må vi se, hvilken jeg bedst kan lide.

Jeg valgte at prøve denne søde lilla først, lidt mat i det, hvilket jeg super godt kan lide. Lilla blev det, fordi jeg går meget i blå for tiden, og det passer sammen synes jeg. Den farve du ser, kan man vidst roligt sige, at det er den farve man får. Jeg er tilfreds.

Kom gerne med bud på ande gode neglelaks' :)

2 kommentarer:

  1. Den er fin :) Gosh er et skønt mærke!

    Der udover kan jeg anbefale Appeal4 og By K. De er 3-free (fri for de der ting der gør at neglelak lugter grimt..) og de er ikke testet på dyr.

    Lidt dyrere kan vi snakke Essie og OPI. Fantastisk, holdbare neglelakke.

    Kig gerne forbi.
    www.blogaboutmia.com

    Knus Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det med ikke testet på dyr, og ingen slem lugt lyder godt :D
      Specielt i denne tid hvor jeg er gravid! Tak!

      Slet