torsdag, maj 23, 2013

New in; Maxikjoler

det er varmt at være gravid .. Men selvom det er varmt, er den danske sommer ikke kommet helt til sin plads endnu. Derfor har jeg været ude efter maxikjoler, da de er dejlige luftige, går langt ned og er normalt af stof, som udvider sig sammen med den gravide mave.

Jeg har allerede én maxikjole, som jeg nærmest har brugt konstant, siden jeg købte den, så derfor har jeg nu købt tre nye. 1 af samme mærke og udgave som sidst og 2 nye af lidt tyndere stof og fra andet mærke.

1. Den kaki grønne, er helt alm. tynd i stoffet maxikjole fra Vero Moda. 79,- koster sådan en.
2. Mørkeblå maxikjole, samme type som nr et koster også 79,- og er også mærket Vero Moda.
3. Tykkere stof, bokser ryg, og er magen til min meget mørkegrå. Denne grålig med blå skimt. Fra vila og koster 129,-

Hvis du er gravid, skal det siges, at det den udvider sig på maven, falder tilbage igen. Så disse kjoler kan du bruge igen, når du har smidt maven :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar