søndag, maj 12, 2013

Mors dag, tilbragt hos min onkel.

Jeg har skam fået fine blomster af Oskar, det er dejligt! 
Men dagen i dag, har vi brugt på at besøge min Onkel, som havde en masse gaver til Oskar, fra tyrkiet af. 



Oskar og min onkel faldt hurtigt i slæng med hinanden, og de fandt kiggert frem, så de kunne se på fugle, men jeg hørte mest noget omkring en flagstang :P

Af min onkel fik ham den bette, utrolig meget flot!
Oskar er jo meget vild med Cars (hvilken dreng på knap 3 år er ikke det?), og mor køber ikke sådan noget til ham, så han fik 3 t-shirts med lynet og bumle på. En jakke (den på billederne), fin kasket med til (også den fra billederne. En sweatshirt med lynet og bumle, samt joggin bukser og et håndklæde :D
Virkelig flot, og Oskar blev utrolig glad for det!

Så selvom det var mors dag, og jeg skam fik blomster, så fik Oskar lige en del mere i dag, end jeg gjorde. Heldige lille fyr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar