mandag, maj 06, 2013

min DIY sofa.

Jeg er meget glad for min nye DIY sofa <3

Jeg har jo ikke fortalt jer så meget om min nye lejlighed ..
Men jeg kan fortælle jer at det eneste rum som er helt som det skal være er Oskars, alt andet er jeg i gang med.

Jeg roder rundt med tingene og i stuen har jeg gang i flere DIY projekter på en gang, mon jeg når alt inden babyen kommer? Nok ikke, men en sofa til 115 kroner, fik jeg sat op i dag :).
Hvad synes i?

Jeg købte en boksmadras til en 50'r her i weekenden, på et kæmpe loppemarked i Brædstrup. Derudover fandt jeg alle disse puder og de flotte betræk til, hvor jeg skulle af med 65 kr. Så alt i alt har jeg giver 115 kroner, da jeg havde ruskinnet (som madrassen er betrukket med) liggende :)

Jeg er glad for den .. man sidder godt, og kommer der gæster og overnatter, er den bedre end at tilbyde den alm. sofa til at sove i.
Nu mangler jeg bare spisebordet og stolene, stue bordet og et tv-arrangement :D (ja, vi lever uden tv indtil).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar