fredag, maj 24, 2013

Hvilken kærlighed, til så lille et menneske.

På de seneste år, må jeg jo nok indrømme at jeg er begyndt at være en kedelig hjemmemor. Bare lidt.
Nu denne weekend har jeg egentlig børnefri, og i mit nærområde (Vejle omegn), er der festival i Jelling, men er jeg taget afsted? Nej slet ikke.

Jeg ligger herhjemme i sengen og slapper af .. Og selvom det kun lige er første aften uden Oskar, er jeg allerede helt ulykkelig af savn til ham.
Det er virkelig noget helt specielt at blive forældre, at opleve dette lille væsen bare vokse op, og blive til det lille individ det nu bliver. Det er en utrolig forvandling, og jeg er glad for at jeg oplever det .. Og også kommer til at opleve det med den nye baby.

Oskar er en fantastisk dreng, og tænk at jeg sammen med hans far, har skabt sådan et lille perfekt væsen?

Her den anden dag spurgte jeg ham hvad han mest ønskede sig, en lille bror -eller søster .. Han svare storebror, hvor jeg må fortælle at det er en smule svært for mig at hjælpe ham med .. Nå, men så blev det en lillesøster .. Og hvis det blev lillesøster, kunne vi så kalde hende prinsesse?

Skønne dreng <3
Dejligt at jeg nu har en weekend fri, for selvom jeg elsker at bringe tid sammen med dig, så elsker jeg også at se dig om søndagen igen. Lige der hvor man savner dig allermest, og hvor du bare løber i armene på mig og siger ..  moar.

2 kommentarer:

  1. Åh ja det kender jeg!!!! Lidt tid alene kan være skønt ind imellem... men det aller skønneste er at se de små fantastiske mennesker igen :)

    SvarSlet
  2. Han er SÅ køn, med det fineste hår! :)

    SvarSlet