søndag, maj 26, 2013

Har gang i mange ting ..

og en af de ting, er min stue ...
Jeg har herinde 4 projekter i gang, og her får i et fint billede af et af mine stue hjørner som stadig er under "projekt" stadie.

Her er indtil videre min Sofa, det eneste element, som er helt færdig, og ikke mangler mere.

Min væg mangler flere billeder og rammer .. rammerne skal gøres flotte og skal passe ind i farverne, og dernest skal der billeder i. Men jeg skal jo også have plads til den nye lille, så indtil videre holder den med billederne pause ..

Mit stuebord mangler at få hjul på .. det giver jo sig selv. Og under bordet skulle der gerne ligge et ko skins tæppe .. men det er dyrt .. hvis ikke man finder det billigt ;)

2 kommentarer:

  1. Det ser fint ud :)
    kan man ikke finde de der ko-skind i IKEA? :)

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo men de kommer op i 800+? Og det er mere end jeg har brugt på hele min stue, med både sofa arrangement og spise bords arrangement.

      Slet