torsdag, maj 02, 2013

Den bedste tid er sammen med dig.





En helt fantastisk dreng det er han, og han burde virkelig opleves af alle! Men mon ikke alle forældre siger det om deres egne små?
I hvert fald gør jeg om min og snart mine :)

Vejret i Vejle er jo helt i top, og her til aften har der faktisk været 14 grader, så da vi er på besøg hos mormor, var byparken jo lige i nærheden, det måtte da udnyttes.
Så her er lige tre søde spots af Oskar i byparken. Oskars Moster, Olivia, var også med, og vi fik også nogle billeder af hende..

Hele billede serien kan ses her på min facebook ->

Ellers god aften til jer alle sammen. Husk nu og nyd det gode vejr mens i kan ;) Jeg har allerede fået lidt flere fregner i ansigtet .. hehe

5 kommentarer:

  1. Nååå.. Han ligner en lille charmetrold :) Det er vel også tilladt at forgude sine egen børn.

    Rikke // Sigaards.com

    SvarSlet
    Svar
    1. ja det håber jeg da :D
      Ellers har jeg misforstået noget der .. hehe

      Slet
  2. Han er SÅ skøn! :)

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej Simone! Det er lang tid siden jeg har set dig her :) tak, din lille mand er også lækker :)

      Slet
    2. Ja - har været væk fra computeren i et stykke tid :)
      tak :) <3

      Slet