onsdag, april 24, 2013

Fra mor til mor ..

Oskar har i dag haft sig en eftermiddag, sammen med farmor :) Så derfor har jeg været nede ved min skønne mor, som har været en smule syg her på det sidste. Hun blev meget glad for jeg kom forbi :)

Og besøget hos min mor, gav mig en sjov ting med hjem :P
Det var sjovt da jeg var yngre, men nu er det endnu mere sjovt, fordi jeg selv er blevet mor.

Jeg har fået min bog med hjem, altså der hvor min mor og far har ført en form for protokol for mit liv. Hvornår gik jeg, hvad sagde jeg som første ord, højde og vægt alt muligt :D Og det er virkelig sjovt. Har også selv en bog til Oskar. Men ærligt har jeg ikke været så god til at skrive op i den. Jeg har taget den lette vej og brugt computeren :P

Men kigges i den, det skal der ;) God læselyst til mig i aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar