tirsdag, april 02, 2013

Lockouten går udover naturvidenskab!?

Så jeg har brugt formiddagen på at bage flutes, og lave mig en lækker sandwich :)

Jeg har blandet en alm. flutes blanding sammen, også har jeg blandet tre forskellige "goder" i brødet. Og det er: Hørfrø, sesam og spidskommen :)
spidskommen giver en helt fantastisk skarp smag til brødet, og kernerne gør at brødet giver hutigere mættethed.

Indholdet i selve sandwichen, er salat i bunden, hytteost, avokado og lidt bacon.
Jeg siger jer .. det var lækkert, og er glad for jeg har en 2,5 flutes tilbage :D

Velkommen til foråret, og jeg siger tak herfra ;)

1 kommentar:

  1. Mmmm det ser lækkert ud!

    Har du ikke lyst til at deltage i min give away, om et par skønne smykker? http://shannoncrawford.bloggersdelight.dk/give-away-a-stine-a-smykker/

    SvarSlet