søndag, april 28, 2013

Jeg forstår det ikke helt?

Nu er det jo sådan at jeg er kommet i et par blog-grupper på facebook ..
og jeg må indrømme, at jeg ikke forstår hvorfor der er behov for at ligge SÅ meget vægt på at nogen hader jeres blog?

Hvis i gerne vil undgå sådan noget, så er jeg helt sikker på at i skal undgå at skrive så meget om det. Hvis folk alligevel ikke kan lide jeres blog som den er, så lader de den nok være? Det gør jeg i hvert fald ..

Jeg ved af mig selv, at det altid er sjovere at irritere, så længe man ved at det faktisk irritere personen ..
Det må der da være andre derude der er enig med mig i?

Undgå alt den frygt for at folk ikke kan lide jer, jeres liv eller den måde i skriver på. Undgå det ved ikke at bede "haters" gå væk og lade jer være. Der ville jo ikke være nogen "haters" hvis i bare undlod at bringe det på banen.

Ja altså ..
Har bare tænkt så meget på det, at jeg måtte skrive noget ned, og hvor skulle jeg ellers skrive det henne? Ja herhjemme på et papir, men så kan jeg jo bare sidde her og kigge på det og tænke; ej Emilie, godt sagt! Flot du fik det ud til omverdenen?

Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar