mandag, april 01, 2013

Indlæg nr. 400

Så ligger jeg her i sengen, efter et super dejligt bad. Der er nyt sengetøj på dynen, og mine ben er glat barberet. Det er noget af det bedste.

Men nu er det første april, også tænkte jeg at mit indlæg, nr 400, ligeså godt kunne komme nu, end i morgen.. Og det bunder selvfølgelig i, at jeg føler at jeg vil dele noget med jer.. Så her kommer indlæg nr 400:

Mit hjem er totalt opryddet lige nu, og det har det ikke helt været før, fordi jeg var super doven, og tog mig ikke tid til at flytte ordentligt ind (jeg flyttede midt i december).
Men så ligger jeg her, Oskar sover og her er helt stille og mørkt.. Se nu kommer det til mig, jeg savner selskab her om aftenen når jeg er alene. Savner en kæreste.. En ven eller bare en der var her ved mig. Kan fortælle at jeg har ekstra sovepladser, så man må også gerne sove her :D
Bare husk at vi står tidligt op hehe

Men ja, jeg savner virkelig en voksen mere herhjemme ..
Så når der ingen er her, udover mig og en sovende Oskar, jamen så glor jeg bare på opskrifter og får idéer derfra.. Længe leve ensomheden

Godnat <3

2 kommentarer:

  1. HejEmilie!;)
    - jeg syntes du har en virkelig flot blog, jeg følger dig nu, kunne du måske tænke dig at følge tilbage?

    Du er meget velkommen til, at tage et kig eller 2 forbi min blog :)Du kan lige smide en kommerntar hvis det er.

    //Cecilie <3
    http://cillleerr.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor hyggeligt Cecilie :)
      Har faktisk været inde og kigge på din, skal lige gerne kigge lidt mere!

      KNUS

      Slet