mandag, april 08, 2013

Ginger-lemon thea, til aftenstunderne :)

Jeg har jo haft en anelse snottethed her på det sidste ..
Både noget allergi halløj, men også noget sygdoms noget, altså forkølet, og der hjælper ingefær en del. 
Så derfor tog jeg mig sammen igår, og lavede mig en lille kande Ginger-lemon thea :)

Det er så nemt, og det smager så godt :D
Til to kopper, skal du bruge 1 citron og halvdelen af str. på citron skal være den mængde ingefær du kommer i. 
Så skrælder du ingefær og skære i tern, du skære citronen ud i alm. "ringe", også kommer du det i en kande, og hælder dernest varmt kogende vand over.. Så lader du det bare stå i 2-3 min .. 
og værsgo' så er der lækker thea! Og den er endnu mere lækker med lidt honning i ;)

Så det brugte jeg min aften på i går. 
I dag har jeg gjort totalt rent i køkkenet og er derfor klar (og allerede begyndt) til aftensmaden .. BOLLER I KARRY! Og det bliver også ugens ret på bloggen ;)

Men god dag til jer alle, nu venter mine simrende kødboller på mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar