lørdag, marts 16, 2013

Simpelthen nogle hektiske dage.

Jeg har haft nogle vilde dage i denne uge.

I mandags gik det helt amok i min len, og jeg kunne slet ikke sidde ned. Midt i engelsk timen .. Så jeg prøvede forskellige stole, og endte med at sidde lidt på gulvet, men kunne ikke holde det ud.
Så jeg måtte ud og ringe til min far, for at høre ham, om han kunne hente Oskar i vuggestuen. For jeg følte mig nød til at tage til lægen..

Så min far skulle nok hente bette og jeg ringede til lægen og min mor og kom afsted. Der var intet galt, men måtte nu nok hellere slappe lidt af..
Så Oskar blev hos min far til næste dag, og jeg overnattede ved min mor.

Det er altid dejligt at blive passet af sin mor, når man har det dårligt.

Tirsdag var det også en afslapningen dag, så jeg kunne blive klar til spejder møde onsdag aften.

Så blev det torsdag og der var aften hygge med nogen fra klassen, og det var virkelig hyggeligt!! Så dejligt med lidt ander at tænke på. Og selvfølgelig dejligt at bruge sin tid sammen med skønne mennesker.

Fredag stille og rolig dag med scanning. Det så fint ud, men mistanke til noget ganespalte, så skal til scanning igen i Kolding den kommende onsdag. Det er alt sammen så spændende :D
Fredagen blev afsluttet med en dejlig tur på Jensens, inviteret af min mor.

En fantastisk uge må jeg sige, og senere i dag skal vi med toget til Horsens, for at besøge min far og hans kone.

Oh jo, vi lever livet!! God solskinsdag alle sammen.

Ps. Dette indlæg er skrevet fra min iPhone :D skulle prøve min nye blogger app

Ingen kommentarer:

Send en kommentar