torsdag, marts 28, 2013

Nutriganics, The body Shop.

Hvad bruger jeg til at rense huden med?
(og jo, jeg har skam prøvet andre forskellige rense serier, som IKKE er fra The body Shop .. they just don't work on me.)

Føst vil jeg lige sige, det er jo ingen hemmelighed at jeg er The body Shop fan.
Og derfor er det, for det meste, også dem jeg går til når jeg har problemer omkring valg af kostmetik eller personlig pleje.

Jeg har utrolig tør hud og selvom det lyder underligt mange urenheder .. Men mine urenheder er bare tørre og tørre, og det utrolig svært at få ordentlig bugt med det hele. Derfor fik jeg anbefalet den her serie, og jeg kunne ikke være mere tilfreds med anbefalingen.

Jeg startede med en lille pakke, som i lidt alá en prøve udgave, som jeg fik af min lillesøster. I denne pakke er der en dag og natcreme som giver mere smidighed til huden. En skum ansigtsrens der fjerner urenheder og rester af makeup. En toner, som går ind og opfrisker og plejer huden.
Jeg føler altid super dejlig i huden bagefter, og når man slutter af med den skønne dag eller natcreme, så føles huden bare helt ny og dejlig blød.

Det er mums, og min hud har VIRKELIG godt af det!

4 kommentarer:

  1. Body Shop er jeg slet IKKE fan af :( det fyldt med parabener og parfume - så det passer slet ikke til mig som person.

    Vil derimod anbefale Matas Natur serie som er fri fra parabner og parfume :-) og er FANTASTISK til al slags hud.

    Kh Lena :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fair nok ;) har prøvet, og virker ikke til min hud. Det er jo så forskelligt :)

      Slet
  2. Og min side er: www.lesoe.bloggersdelight :-) hvis du vil se den.

    SvarSlet
  3. The Body shop er helt fantastisk :P hehe.

    SvarSlet