lørdag, marts 23, 2013

KATO tour 2013 (Vejle musikteater)

I går brugte jeg aftenen sammen med mine skønne veninde, og det meste af tiden gik med god musik i musikteateret ;)



For flere billeder klik her :)

En super hyggelig aften var det. Vi startede med at mødes og hygge med en god omgang mad, også videre ned i musikteateret, for at få os en god koncert.

Det var super hyggeligt, og jeg var positivt overasket over koncert. KATO gjorde det super godt, og hans med spillere, Brandon Beal, Electric Lady Lab, Simon Hall og danserne.
Jeg var mest overrasket over den lille søde fyr Simon Hall.

Fantastisk var det, og vi havde simpelthen sådan en hyggelig aften! Jeg blev tidlig træt (forståeligt), og tog derfor hjem kort tid efter koncerten var slut.

Men tak for en fed aften til KATO, og alle de andre som var med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar