onsdag, marts 06, 2013

Kan anbefale en parfume, Clean Rain

Hvis du, ligesom jeg, er utrolig kræsen med hensyn til dufte, så læs med her!

Jeg kan ikke klare stærke søde dufte, ikke sådan noget candy duft agtigt. Slet ikke, og jeg kan lugte det langt væk, hvis folk har en parfume på, som jeg ikke kan klare. Altså er jeg super kræsen og min næse er med mig.
Derfor er jeg heller ikke typen der kun bruger små billige penge på parfume, da jeg nettop er så kræsen, så jeg går i en RIGTIG parfume foretning (ikke matas), og finder mine parfume.

Denne gang er det gået udover mærket Clean, og deres nyeste parfume med navnet rain.
Den dufter simpelthen så dejligt. Frisk, sæbe og bare sådan ala noget nyt. Ligesom når det har regnet og alt dufter så dejligt nyt.
Den er helt igennem fantastisk og jeg tror at jeg må kigge på andre fra Clean næste gang jeg skal finde en ny duft.

Jeg måtte af med 495,- for denne flaske, men det er alle pengene værd :)

Kan i måske anbefale nogle gode parfumer, henne i den genre som er frisk i duften, jamen så kom med dem! Også må jeg jo lige komme ned og dufte til lidt forskellige parfumer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar