mandag, marts 25, 2013

Hvem er det der smider dyrebare ting ud?

Jeg bor i et bolig område, hvor vi har stor skrald og kontenere rundt omkring os .. Og her i dag skulle jeg smidde ud, men blev to genstande rigere :)

Jeg fandt en super fed globus!
Intet galt med den overhovedet, og selv lampen som skal lyse den op dur. Jeg er totalt målløs over at nogen bare har smidt den ud? Virkelig nostalgisk og jeg glæder mig til at give den en plads i hjemme.

En gammel øl kasse, som jeg har tænkt mig at male. Den er jo i super fin stand, farven er måske bare ikke så meget mig.
Så en klat maling, også har jeg et lækkert lille bord, som jeg har en idé til, hvor jeg skal finde plads til.

Så når i går ud og skrotter jeres gamle ting, så husk lige og tjek om der er noget andet i kan bruge :) Så får i på en eller anden måde, noget for noget.
Jeg er i hvert fald vældig tilfreds med mine fund, og jeg glæder mig bare til at gøre mit hjem, endnu mere genbrugs hyggeligt agtigt :D

God aften <3

2 kommentarer: