fredag, marts 01, 2013

hvad synes jeg om den anbefalede makeup?

Jeg har pt en smule uren hud, og her er et billede af det resultat jeg fik, ved brug at makeupen.

Faundation og pudder fra Clinique er over AL forventning. 
Det var helt fantastisk, og jeg er utrolig glad for resultatet der. Jeg valgte at pensle min foundation på, da jeg synes det giver et flot over all look. 
Pudderen kommer på med et tyndt (MEGET TYNDT) lag. Og der bruger jeg min meget bløde pudder børste fra bodyshop. Det kan sikkert bruge alle bløde pudder børste, bare det ikke er en hvor hårene fanger for meget pudder, fordi så ser det helt ualmindeligt forfærdeligt ud. 

Marscaren, den nye der i L'oreals serie, forfærdeligt!
Jeg synes simpelthen ikke den gav det jeg bad om. Jeg bad om fylde, og jeg synes bestemt ikke at den gav mig den fylde, som den søde Matas piger sagde. Så ej, den kan jeg absolut ikke anbefale. 

har i forresten lige lagt mærke til det nye hår :D? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar