søndag, marts 24, 2013

Hvad har jeg i tasken?

Jeg vil lige vise jer (og anbefale) de bedste ting jeg har i min taske :)

1. En pudderbørste (bløde hår) fra bodyshop. Den kan klart anbefales, specielt fordi den har sådan et lille skaft. Rigtig godt :).

2. En pudder-let foundation fra youngblood, som jo er et mærke for folk med uren hud. Super lækker, den går ind og dækker præcis som den skal, og uden der ser pålagt ud.

3. En tyk flydende foundation fra Clinique, som ligger mere tungt og passer mere til en lang aften i byen. Kan stadig anbefales, da den ligger smukt, og heller ikke ser pålagt ud. Men indrømmer gerne at jeg bruger den fra youngblood mere.

4. En solpudder fra Clinique, som der lige skal ligges omkring kinderne og giver en dejlig rød-brund glad. Pas på ikke at komme for meget på den pudderbørste, fordi så er pudderen forfærdelig at ligge.

5. En Volumen mascara 01 fra Helena Rubinstein, som faktisk også giver længde. Virkelig lækker marscare og jeg bruger den RIGTIG meget!

6. Den alm. originale mascare fra Clinique, som bliver brugt når mine øjenvipper går amok, over jeg har brugt makeup i for lang tid. Clinique er mildere ved vipperne, og derfor kommer den på nogengange, i stedet for den fra Helena Rubinstein.

7. Jeg har altid 2-3 forskelige mini parfumer med. Denne gang er det tre forskellige fra Cacharel. De forskellige er; Amor Amor, Anaïs Anaïs og Amor Amor absolu. Min favorit blandt disse, er klart Anaïs Anaïs, fordi den er mildere i duften end de andre.

8. En lille læbe balsam fra Bodyshop, lavet af kokosnød. Den er god, fordi den næsten aldrig bliver tom :D. Den dufter dejligt, og gør læbe bløde, ligesom den skal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar