fredag, marts 01, 2013

Har i lagt mærke til det nye blog-look?

det har i sikkert, da jeg nævnte det for jer her den anden dag. Men jeg synes alligevel jeg skal fortælle jer en smule om det :)

Jeg har designet mig en ny fane, mest fordi jeg bare var træt af at kigge på den gamle (bliver utrolig hurtigt træt af mine faner, så nye skal der til).
Og under denne fane er nu kommet plads til forskellige ting ..

Der er noget med at i kan følge mig på instagram, youtube og bloglovin. Det er selvfølgelig helt op til jer selv om i gider det eller ej, men jeg ville da blive utrolig glad for flere følger, og det kan jo være i er heldige at jeg også finder frem til nogen af jer.

Nogen af siderne er også en slags oprydning i de forskellige ting jeg går og laver ..
Madlavning, DIY-projekter, genbrugsfund osv.
Og det har også fået mig selv til at indse at jeg nu må tage mig sammen. Jeg skal have det med ugens ret op at køre, genbrugsfund skal tages op igen og noget mere DIY vil jeg også gerne have sat igang ..
Altså, det er jo ting jeg har gang i, jeg glemmer simpelthen bare at tage mig sammen til at komme frem med det herinde.

Men jeg håber at i bliver ligeså tilfredse med de nye ændringer, som jeg allerede er lige ved at være :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar