mandag, marts 04, 2013

DIY, perle høre telefon dekoration.

Jeg var lige i genbrug i dag med en fantastisk veninde, og der fandt jeg selvfølgelig nogle brug bare ting :D

Jeg fandt f.eks. en kasse med perler, og tænkte at den stod til 15,- og kassen var helt fyldt (vi snakker ca. 1,5 kilo perler). Så dem fik jeg med hjem, også fik jeg lyst til at være kreativ.
Så jeg lavede mig lige et design til mine hører telefoner..
Nu passer mobil cover, pung og høre telefoner sammen. Det er virkelig fedt :) Kan jo altid bare skifte farve.

men jeg fandt de perler jeg ville bruge, så en super skarp saks og mine hører telefoner .. så gik jeg i gang.

Klippede en lille hul i siden på mine perler, også propper men dem ellers bare på ledningen. Og voila, så får man super søde hører telefoner, som man har sat sit eget præg på. Billigt, enkelt og nemt .. plus vigtigs af alt, smukt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar