onsdag, marts 13, 2013

DIY påskepynt (puste æg)

Jeg undskylder lige på forhånd at de er SÅ grimme :P

Jeg har holdt spejder mde i dag for junior-enheden, og da det er påske tid lige om lidt, skulle vi jo klart puste æg og dekorere dem. Så jeg og ungerne pustede og pustede ..
Kan fortælle at man først prikker hul i begge ender med en forholdsvis tyk nål, også puster man bare i den ene ender. (Nu skriver jeg bare, men det kan virkelig godt være hårdt!)

Derefter skylder man selvfølgelig lige æggene, også kan man male. Måske man skulle vente med at male resten, når grund malingen er færdig. Det kan man tydeligt se jeg ikke har gjort, for jeg havde ikke lige mere tid end den tid jeg fik oppe til spejder.
Men hvis man har tiden, så brug den til at lade grund malingen tørre :D

Flotte bliver de i hvert fald, og det er utrolig hyggeligt ;)
god aften

2 kommentarer:

  1. Haha! Tilfældigt, at jeg lige fandt dit blogindlæg. Jeg skal også puste æg i morgen til spejder - bare med roverne (20år+).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt :D
      Det er altid hyggeligt at puste æg

      Slet