onsdag, marts 27, 2013

Dagens dreng.


Her er min skønne dreng, i dagens outfit!

Og det er jo ikke nogen hemmelighed, at min søn godt kan lide at få taget billeder. Så når tøjet er i den smarte ende, jamen så er mor her ikke bleg for at tage et par eller to billeder.

Oskar er i dag klædt i røde jogginbukser fra h&m, lynlåsen på bukserne er mørkeblå og passer til striberne og kanterne på en trøje. En langærmet blå stribet "bedstefar" undertrøje også fra h&m. Udover trøjen har han en cowboyvest på, som er købt i genbrug. Faktisk købte vi den som en cowboy jakke, men så klippede jeg ærmerne af, og jeg er vældig tilfreds med den. På fødderne har han et par grå Converse Allstars på, som jo egentlig bare går godt til alt :).

Og lige prikken på i'et ...
Oskar har selv været med til at vælge tøjet ;) 

1 kommentar:

  1. Nååh hvor sødt. :)

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet