lørdag, marts 09, 2013

Åh jo. Foråret er med sikkehed på vej.

Jeg kan virkelig mærke på mig selv at nu kommer foråret!

Jeg nyder at rydde op i mit hjem, og jeg nyder at sidde og drikke vand med en frisk smag jordbær og kiwi. Jeg fik min første portion jordbær med mælk i går, og det mad jeg laver skriger af sommer og forår. Så selvom folk i tv'et siger at der kommer vinter igen, siger jeg: foråret er med sikkerhed på vej.

Og det kan godt være det er et koldt forår vi får os i år, men derfor er energien omkring os, forårs energi. Jeg har i hvert fald masser af fornyet energi og lyst til at ordne, nyde og leve. Det er fantastisk.

Noget andet er også at jeg har lyst til at have besøg ..
Besøg hele tiden.

Nu var Oskar godt nok syg næsten hele denne uge, men her op til weekenden er han begyndt at lyse op igen. Så i går havde jeg en skøn dag med en kammerat som hedder Mikkel. Helt sikkert en dejlig dag, og vi fik lavet noget lækkert sommeragtigt mad :)
I dag kommer der andre på besøg, mit venner par Elisabeth og Anders - vi skal have Oskars yndlings mad, stegt fisk med kartofler og persille sovs .. Det er nu også lækkert.
Jeg glæder mig, og har nydt at stå og rydde op her til formiddag.

Hvor er det bare dejligt :D
Kan i mærke den gode energi, ved bare at læse dette indlæg? Det håber jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar