onsdag, februar 27, 2013

Om jeg bruger meget tid på HTML?

Nej jeg bruger ikke meget tid på HTML, jeg er bare født som en HTML nørd ..
Eller skal vi ikke bare kalde det, en som har gider at sætte sig ind i det for laaaang tid siden, og nu sidder det bare fast i hukommelsen.

Faste læsere ved at jeg har brug for "forandring" på min blog, for at kunne holde den igang, og må indrømme .. det har VIRKELIG været stille herinde de sidste par dage/måneder. Jeg har ikke følt mig helt "klar" til at blogge om noget som helst, så hellere lade vær.

Men nu tog jeg mig sammen, fik en ny fane (som jeg ret godt kan lide), og lidt andet lavet om på mit design. Så nu er jeg ved at være tilbage, og tilfreds igen.

Her går det forresten ellers godt igen. En ny baby er på vej, og jeg er faktisk 20+3 uger i dag :)
Det er meget spændende, og ligesom sidste gang, skal jeg ikke kende kønnet. I kan gætte alt det i vil, når jeg ligeså langsomt kommer med billeder og opdateringer omkring graviditeten.
Kan indtil videre fortælle, at der ingen kvalme eller opkast er .. Jeg er bare blevet en smule federe :D

Hvordan har i det ellers? :)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak Simone :D
      Skal i ikke også have jer en nummer to?

      Slet
    2. Jo på et tidspunkt skal vi :) hihi, men tænker Elias lige skal være lidt ældre end han er nu :)

      Slet
    3. Jamen hvor gammel er Elias da nu :)?

      Slet
    4. Han bliver 1 år idag! :)
      Regner med vi begynder at snakke baby igen til næste år :D

      Slet