torsdag, februar 28, 2013

En smule om makeup .. (+ fra og til)

Jeg er jo normalt MEGA bodyshop fan, men jeg synes ligesom jeg ville prøve Clinique, da jeg ved det er et godt mærke, også er det allergi testet. Ikke fordi jeg har allergi for makeup, men jeg er allergiker med næsten alt muligt andet..

Så jeg har været i Matas, og andre steder :)

Jeg fik anbefalet en foundation og en sol pudder fra Clinique.
den foundation jeg har købt skulle gå ind og dækker forskellige urenheder, men stadig skulle den give et forholdsvis naturligt look. Sol pudderen, skal gå ind og ligge en sol glød, men ikke den der sydlandske eller solarie glød, men mere naturligt look :).

Manglede også lige en mascare, og den ville jeg lige prøve den nye, fra L'oreals Volume Million Lashes serien.

Noget andet jeg bruger meget af, er Volume Powder. Egentligt har jeg holdt mig til dost:it, men nu var der en på tilbud fra Matas' eget mærke, så den skulle da helt sikkert lige prøves :D

Alle de ting fra matas skal prøves af i aften, hvor jeg skal ned og synge karaoke sammen med nogle forskellige mennesker.

Jeg tog en kort tur i søstrene grene, for at finder pensler til makeup'en, også fandt jeg også lige tre fine ruller med silkebånd. Her under graviditeten, synes jeg det er pænt med sådan en silke rem under barmen. Så de skulle med. Bolcher også, da jeg har en svaghed for bolcher, og Oskar og jeg fik jo ikke lavet nogle med Rabarbær smag. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar