søndag, februar 10, 2013

De sidste par dage :)

Jeg har i de sidste par dage, brugt en masse tid på skønne mennesker .. Men også brugt en masse penge :D
Først, et lille billede fra en af de seneste dage ;).

En skøn veninde, som også hedder Emilie, er kreativ og synger også. Hun passer bare helt perfekt ind i min verden, og vi har brugt ret meget tid sammen de sidste par dage.

Der har været noget Corners hygge (karaoke), ude og spise samt en tur i biografen. Ja bare gåture har der været. Jo tak, en skøn veninde som jeg gerne vil indrømme at jeg bruger meget tid med :) Hun er sgu skøn er hun.

Jeg har også brugt tid sammen med en Amalie fra min tyvstart klasse. Super sød pige også, og vi var ude her den anden dag og bruge .. RIGTIG MANGE PENGE!
Jeg fik købt mig en iPhone 5, og jeg må indrømme at jeg virkelig trængte til en ny mobil (er også allerede blevet MEGET glad for den). Jeg spiller Quiz Battle på den, og i må da gerne sætte et spil op.. Jeg hedder emsaroto.

3 pakker fra ellos er det også blevet til, og første er kommet :)
Der var en kjole som jeg allerede er blevet meget glad for, så der kommer helt sikkert snart et billede op af noget nyt tøj .. og en ny mig :D Men det finder i nok snart ud af.

I dag er det fastelavn, og jeg ligger syg .. Så Oskars bedstemor og bedstefar, er taget afsted til katten af tønder .. og her ligger jeg. Øv.

Men god dag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar