fredag, januar 25, 2013

Oskars fornyede garderobe :)

Jeg har sådan en lille idé om, at de fleste der følger med i min blog, enten er alle mine skønne venner, bekendte og familie .. Men også en del mødre?
Og jeg ved ikke om i så har nærmest samme problem som mig; shopping ..
Men mit største problem er, at jeg faktisk shoppe mere til Oskar, end til mig selv. :D

Her da sidste omgang børnepenge kom, gik jeg fuldstændig amok i h&m (jeg elsker virkelig h&m børnetøj). Jeg tog en shopping bag, også tog jeg ellers bare de ting jeg kunne lide :D Ikke noget med at kigge på pris eller noget som helst.. Bare de farver jeg tænkte, de passer godt til Oskar, og selvfølgelig de modeller som jeg synes er smarte.
Det blev til 15 forskellige dele, og blev til omkring 1.500 kroner :)

Her er en lille opremsning:
6 par bukser; karrygule, sorte, koralblå, mørk cowboy, bodo foret og bodo joggin ;)
4 bodystockings; hvis, tyrkis, mørkeblå og grå
3 striktrøjer; orange, tyrkis og 3 farvet tyrkis orange og mørkeblå
2 skjorter; mørkeblå med små lyseblå prikker og sort/hvis/grå ternet
1 cardigan; lidt skrig mørkeblå agtig
3 langærmede tshirts; lyseblå med mørkeblå kant, hvid med lyseblå kant og stribet i bodo og mørkeblå
1 kort ærmet tshirt; 3 farvet i lyseblå, mørkeblå og tyrkis

en heldig fyr? Det synes jeg nu nok han er :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar