søndag, januar 13, 2013

Oskar i ny strik, også lige en status på vores side.

Her ser i lige en Oskar.. 2,5 år gammel, og helt vildt stolt i sin nye strik fra hans mormor..
En ny er faktisk allerede færdig og klar til ham, men den er ikke blevet vasket endnu, så lidt mere vente tid.


I år er det 2013, og jeg er startet i skole igen :)
Det er dejligt at komme igang, og det siger jeg selvom jeg endnu ikke rigtig er startet ..

Havde første skole dag i torsdags, og glæder mig nu til at komme afsted igen. I morgen står den på engelsk. Desværre har jeg endnu ikke en vuggestue plads til ham den bette, da der først er pladser klar fra den 1. februar. Så i morgen skal han hygge med min fantastiske veninde, som også er fantastisk til at strikke! Det er bare noget andet en børne trøjer .. Tag lige et kig forbi hendes facebook side Soul-Splash.

Noget andet er at i dag kom ENDELIG afsted i frikirke igen .. Det var SÅ dejligt, og Oskar nød det også helt vildt.

Åh ellers er der ikke rigtig så meget andet at skrive end at jeg bare er glad :).
Jeg er simpelthen så glad for at være i Vejle igen, i et nyt år, og bare glad for at jeg nu er igang med tilværelsen igen, uden at man skal føle den er i stå.

Forresten, nu har bloggen snart 1 års fødselsdag, så der kommer snart en status (bare for sjov), om hvordan det hele ser ud på bloggen altså fra hvor mange indlæg, til hvor mange sidevisninger der har været ;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar