mandag, januar 07, 2013

Mor tid, er kvalitets tid .. med mig selv.

Jeg sidder lige nu i vores dejlige stue, og drikker kærligheds the af min kærligheds kop, som jeg fik at min lille kærligheds søn i julegave.

Jeg nyder mine aftener alene. Bare sidder og tage guitaren frem, hvis det er det jeg lyster. Drikke dejlig the og tage et stykke frugt, hvis sulten melder sig. Elsker virkelig i fulde drag. Jeg har også mudder maske liggende, og tænker lidt endnu på at gøre en omgang klar. Mit ansigt kunne trænge til det.
Hm ja, en muddermaske herefter theen, også et dejligt langt varmt bad. Det er virkelig noget jeg nyder .. og når nu der lige er kommet nyt rent sengetøj på, så bliver det hele pludselig meget bedre.

Guitaren er blevet brugt meget her til aften faktisk ..
Der er nye sange jeg vil prøve og jeg håber at det snart er nogle gode sange der fanger mig sådan rigtigt, for før det sker, kommer der ikke nogle nye covers :/
Så det håber sker :D

Men god aften til alle i andre skønne mødre, unge piger, ældre kvinder, mænd, unge fyre og det hele :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar